Študentski dom Ljubljana | Vodene vadbe

Vodene vadbe

Nahajate se tukaj

VODENE SKUPINSKE VADBE V ŠTUDENTSKEM DOMU LJUBLJANA

V Študentskem domu Ljubljana našim stanovalcem nudimo cenovno ugodne, strokovno vodene športne vadbe. Namen tovrstnih vadb in športnih dogodkov je izboljševati kvaliteto bivanja naših študentov. Cena vadbe v primeru prijave na celomesečni termin znaša 2,5 € na vadbeno enoto,v primeru prijave na posamezni termin pa 3 €. Na posamezno vadbeno enoto se lahko prijavite preko aplikacije Moj študent, vadnina pa bo obračunana na položnici za bivanje. 

 

Vse kar morate narediti je, da izberete vadbo in se nam pridružite.

Lokacija: Mala dvorana na upravi ŠDL

 

Mens sana in corpore sano.

(Zdrav duh v zdravem telesu.)

 

URNIK

 

BREZPLAČNE PROMOCIJSKE VADBE BODO POTEKALE

OD PONEDELJKA, 9.10.2017 DO ČETRTKA, 12.10.2017, PO URNIKU.

 

S prijavami preko aplikacije MojŠtudent začnemo s ponedeljkom,16.10. 2016.

Prijave na : https://student.sd-lj.si/sport/signup

 

 

OPIS VADB

 

FLEXIBILITY-BALANCE

Pri vadbi FLEXIBILITY-BALANCE se bomo posvetili zelo pomembnim osnovam za katerokoli gibanje, tako v vsakdanjem življenju, kot tudi pri športu. Gre za izredno prevencijsko vadbo (zmanjševanje tveganja poškodb), na kateri bomo veliko pozornosti namenili pravilni drži in pravilnemu izvajanju vaj, za kar bomo izpopolnili najpomembnejše: fleksibilnost, stabilnost in mobilnost,  dodali pa bomo tudi vaje za ravnotežje. Ura bo sestavljena iz treh vadbenih sklopov:

1. Ogrevanje bo namenjeno celemu telesu s poudarkom na tistih delih telesa, katerim bomo v drugem sklopu posvetili nekoliko več pozornosti.
Prvi ogrevalni sklop vsebuje »kardio« del, s katerim ohranjamo kondicijsko pripravljenost, predvsem pa pripomore k optimalnejši izvedbi drugega vadbenega sklopa.

2. Vsaka ura bo posvečena izpopolnjevanju določenega dela telesa.  S pravilnimi in nadzorovanimi vajami bomo gradili na fleksibilnosti, mobilnosti in stabilnosti, torej bomo povečali obseg gibanja, pripravili telo na gibanje brez kakršnihkoli omejitev ter na kontrolo nad gibanjem in položajem telesa.

3. V tretjem sklopu bomo pričeli z ohlajanjem. Za optimalno regeneracijo telesa bomo izvajali tudi vaje za ravnotežje ter dihalne vaje, ki bodo pripomogle k umiritvi telesa in uma ter nas tako pripravile na prihodnje izzive.

 

STEP AEROBIKA

STEP AEROBIKA je zabavna in raznolika vadba, ki omogoča celovito razgibanje telesa in ohranja kardiovaskularno ter mišično vzdržljivost. S primesmi klasične aerobike in plesnih korakov na stepu bomo utrjevali in oblikovali telo, skrbeli za ohranjanje in/ali dodatno povečanje kondicije ter se pri tem zabavali ob zvokih glasbe. Vadba bo sestavljena iz treh vadbenih sklopov; prvi in drugi sklop bosta potekala na stepu:

1. Ogrevalni del se bo počasi stopnjeval do intenzivnega kardio dela. V tem delu bomo na step vnašali korake, ki jih bomo nato povezali in ustvarili plesno-aerobično koreografijo, ki bo lahko zapomnljiva in bo primerna tako za začetnike kot tudi za tiste z nekaj več izkušnjami. Kombinacije gibov spodnjega in zgornjega dela telesa bodo okrepile tudi naš občutek za koordinacijo in okretnost, vaje na stepu pa bodo opazno povečale moč v mišicah nog.

2. Po intenzivnejšem prvem delu bomo  step uporabili za izvedbo krepilnih vaj za močne in čvrste mišice. Ker bo že v prvem delu velik poudarek na mišicah nog in zadnjice, bomo v drugem delu izpostavili predvsem zgornji in osrednji del telesa: roke, prsi, hrbet in seveda trebušne mišice, kar nam bo omogočilo lepo držo z močnim jedrom trupa.

3. V zadnjem delu se bomo osredotočili na ohlajanje in umirjanje telesa z razteznimi vajami, ki bodo pomagale pri regeneraciji in fleksibilnosti mišic ter si z dihalnimi vajami in tehnikami sprostili telo in duha.

 

KBK: KARDIO BOXING & KICK

KBK vadba je skupinska aerobična vadba s primesmi borilnih veščin, predvsem kickboxinga. Gre za prilagojeno skupinsko vadbo brez kontakta. Ohranjene so se osnovne prvine kickboxinga, kot so dinamičnost, udarci z rokami in nogami, vsesplošna krepitev telesa in kondicije ter povečanje občutka za koordinacijo in ravnotežje.

Ura bo potekala v treh sklopih:

1. Prvi, ogrevalni sklop, nas bo po načelu postopnosti pripravil na kasnejši trening  z intenzivnejšem gibanjem. Potekal bo v obliki preproste koreografije, ki bo sestavljena iz osnovnih prvin kickboxinga, torej brce, udarci, boksanje, tek in skoki.

2. Drugi sklop bo namenjen krepitvi mišic telesa, kjer bo še vedno poudarek na elementih borilnih veščin, le da bo v tem delu izvajanje vaj bolj statično in še bolj kontrolirano. Vaje se bodo izvajale z lastno težo ali s pomočjo uteži. Poleg mišic nog in zadnjice bomo učvrstili tudi mišice rok, ramen in osrednjega dela telesa, kar nam bo omogočilo pravilnejše izvajanje vaj, predvsem pri rotacijah in eksplozivnih gibih.

3. Po intenzivnih prvih dveh sklopih se v zadnjem sklopu lotimo ohlajanja in raztezanja telesa, ki je po eksplozivnih in krepilnih vajah izrednega pomena. Potrebno je umiriti mišice ter jih pripraviti na optimalno regeneracijo in nove »borbe«.

 

FUNKCIONALNA VADBA

S funkcionalno vadbo ne le samo preoblikujemo telo, temveč vplivamo tudi na povečevanje (izboljševanje) funkcionalnosti našega telesa v vsakdanjem življenju, pri vsakdanjih opravilih. Funkcionalna vadba vpliva na telo celostno, izboljšuje gibalne vzorce, motorične programe, hkrati pa preventivno deluje pri zmanjševanju tveganja poškodb.

Vadba bo najpogosteje sestavljena iz krožnega treninga ali vadbe po postajah, pri katerih se bodo uporabljali tudi razni pripomočki kot so: TRX, drsniki, bosu žoge, težke žoge, elastike.

V primeru lepega vremena se bo vadba občasno izvajala tudi zunaj na zelenici in na vadbišču za moč.

 

ZUMBA

Zumba je zabavni plesni fitnes trening, ki te v ritmu latinsko-ameriške glasbe napolni z energijo. Gre za vadbo, v kateri se prepletajo nizko in visoko intenzivni intervali.  Intervalni trening povečuje porabo kalorij, posledično pa tudi izgorevanje maščob. Poseben poudarek je na mišičnih skupinah nog, zadnjice, rok, trebuha. Predznanje in soplesalec nista potrebna, priključite se vadbeni zabavi v ritmu latinsko-ameriških valov.

 

FIT VADBA

Fit vadba je vadba za oblikovanje telesa, porabo maščob, pridobivanja splošne kondicijske pripravljenosti in razvoja osnovnih gibalnih sposobnosti. Najpogosteje je sestavljena iz krožnega treninga ali vadbe po postajah. S tem načinom treninga lahko zelo enostavno prilagodimo trening individualnim potrebam posameznika. Tovrstna vadba je primerna tako za začetnike, kot srednje in visoko trenirane rekreativce. 

 

AERO-FIT VADBA

Vadba AERO-FIT je primerna za vse starosti in fizične pripravljenosti. Gre za vadbo pri kateri  oblikujemo celotno telo, s poudarkom na trebuhu, nogah in zadnjici. Ker se vaje večinoma izvajajo z lastno težo in z večkratnimi ponovitvami, se mišice utrjujejo in oblikujejo na naraven način. Vadba je sestavljena iz treh delov:

1. Ogrevanje s stopnjevanim tempom.

2. Osrednji del: oblikovanje telesa z lastno težo ali z različnimi lažjimi pripomočki. Za optimalen učinek med krepitvijo mišic vključimo še višje intenzivne / kardio vadbe.

3. Raztezanje za večjo fleksibilnost, sprostitev in dihalne vaje.