Študentski dom Ljubljana | Vodene vadbe

Vodene vadbe

Nahajate se tukaj

VODENE SKUPINSKE VADBE V ŠTUDENTSKEM DOMU LJUBLJANA

 

Drugo leto zapored v Študentskem domu Ljubljana našim stanovalcem nudimo cenovno ugodne, strokovno vodene športne vadbe. Namen tovrstnih vadb in športnih dogodkov je izboljševati kvaliteto bivanja naših študentov. Cena vadbe v primeru prijave na celomesečni termin znaša 2,5 € na vadbeno enoto,v primeru prijave na posamezni termin pa 3 €. Na posamezno vadbeno enoto se lahko prijavite preko aplikacije Moj študent, vadnina pa bo obračunana na položnici za bivanje. 

 

Vse kar morate narediti je, da izberete vadbo in se nam pridružite.

 

Mens sana in corpore sano.

(Zdrav duh v zdravem telesu.)

 

URNIK

 

BREZPLAČNE PROMOCIJSKE VADBE PO URNIKU BODO POTEKALE

OD PONEDELJKA, 10.10.2016 DO ČETRTKA, 13.10.2016.

 

S PRIJAVAMI PREKO APLIKACIJE MOJ ŠTUDENT ZAČNEMO S PONEDELJKOM,

17.10. 2016.

 

 

Več informacij lahko pridobite na:

Aplikaciji MojŠtudent: https://student.sd-lj.si/sport/

Facebook strani: https://www.facebook.com/Studentsk.dom.Ljubljana/

E-naslovu: sport@stud-dom-lj.si

Telefonski številki: 031 657 986

 

 

OPISI VADB

 

Zumba

Zabavni plesni fitnes trening, ki te v ritmu latinsko-ameriške glasbe napolni z energijo. Gre za vadbo, v kateri se prepletajo nizko in visoko intenzivni intervali. Intervalni trening povečuje porabo kalorij, posledično pa tudi izgorevanje maščob. Poseben poudarek je na mišičnih skupinah nog, zadnjice, rok, trebuha. Predznanje in soplesalec nista potrebna, priključite se vadbeni zabavi v ritmu latinsko-ameriških valov.

 

Fit vadba

Vadba za oblikovanje telesa, porabo maščob, pridobivanja splošne kondicijske pripravljenosti in razvoja osnovnih gibalnih sposobnosti.

S fit vadbo ne le preoblikujemo telo, temveč vplivamo tudi na povečevanje (izboljševanje) funkcionalnosti našega telesa v vsakdanjem življenju, pri vsakdanjih opravilih. Tovrstna vadba vpliva na telo celostno, izboljšuje gibalne vzorce, motorične programe, hkrati pa deluje preventivno, saj zmanjšuje tveganje poškodb.

 

Vadbena ura bo najpogosteje sestavljena iz krožnega treninga ali vadbe po postajah. S tem načinom treninga lahko zelo enostavno prilagodimo trening individualnim potrebam posameznika. Tovrstna vadba je primerna tako za začetnike, kot tudi srednje in visoko trenirane rekreativce. 

 

Aero-fit vadba

Vadba AERO-FIT je primerna za osebe vseh starosti in različne fizične pripravljenosti. Osnova vadbe je oblikovanje celotnega telesa, s poudarkom na trebuhu, nogah in zadnjici. Ker se vaje večinoma izvajajo z lastno težo in z večkratnimi ponovitvami, se mišice utrjujejo in oblikujejo na naraven način. Vadba je sestavljena iz treh delov:

1. Ogrevanje s stopnjevanim tempom.

2. Osrednji del: oblikovanje telesa z lastno težo ali z različnimi lažjimi pripomočki. Za optimalen učinek med krepitvijo mišic se vključijo tudi višje intenzivne/kardio vadbe.

3. Raztezanje za večjo fleksibilnost, sprostitev in dihalne vaje.

Program temelji na kombinaciji različnih vadb, predvsem na klasični aerobiki, s primesmi fitnesa, pilatesa in baleta. Namen AERO-FIT vadbe je, poleg krepitve telesa, predvsem vsesplošno dobro psiho-fizično počutje in pozitivna energija, ki se vzpostavi znotraj skupine.